öylesine söylemeyin…

 

Sakın kimseye ”Seni seviyorum” demeyin…….

Lütfen. Kullanmayın artık bu sözü. Başka bir şey deyin birbirinize onun yerine.

 Duygularınıza daha denk düşen bir şey…

 Benim aklıma gelmiyor ama siz bulursunuz. Ne de olsa sizin duygularınız…

”Seni seviyorum” öyle ”Kendine iyi bak” gibi bir söz değildir.

Laf olsun diye söylenen…

Birine ”Seni seviyorum” dediğinizde hakkını vereceksiniz.

Bir kere onu gerçekten seviyor olmanız lazım.

Yani öyle dokununca geçiverecek arzularla falan karıştırmayacaksınız.

Birine ”Seni seviyorum” dediğinizde, o biri en az tuttuğunuz takım

kadar önemli olacak hayatınızda.

Birine ”Seni seviyorum” dediğinizde, bir saat eksik uyumayı göze

alabileceksiniz onu daha çok görmek uğruna.

Birine ”Seni seviyorum” dediğinizde, elini tutmak da önemli olacak başka şeyler kadar.

Birine ”Seni seviyorum” dediğinizde, ”Sevgilimsin” de demiş olduğunuzu bileceksiniz.

Birine ”Seni seviyorum” dediğinizde, onu özleyecek, düşünecek, merak edeceksiniz.

Birine ”Seni seviyorum” dediğinizde, onun gözü telefonda

(evet, cep telefonu çıktığından beri kulak değil gözler telefonda) aramanızı

beklediğini unutmayacaksınız.

Birine ”Seni seviyorum” dediğinizde, ona sürprizler yapmayı,

ufak hediyeler almayı ihmal etmeyeceksiniz.

Birine ”Seni seviyorum” dediğinizde, ona şiirler okuyacak hatta kabiliyetiniz varsa,

yazacaksınız da.

Birine ”Seni seviyorum” dediğinizde, şarkıdaki gibi,

ellerinizde çiçeklerle kapısında bekleyeceksiniz.

Birine ”Seni seviyorum” dediğinizde, belki ömrünüzün sonuna kadar değil ama

hiç olmazsa yarın, öbür gün de seveceğinizden emin olacaksınız.

Birine ”Seni seviyorum” dediğinizde, aynı zamanda

”Free takılalım” da diyemeyeceğinizi bileceksiniz.

Birine ”Seni seviyorum” dediğinizde, o aşktan söz ederken siz

”Ben almayayım, alana da mani olmayayım” demeyeceksiniz.

 


Nasıl?
Çok mu zor?
Fazla mı zahmetli?

İnsanın birini sevip sevmediği tam da böyle belli oluyor arkadaşlar.

Sevmeyince ”iş” gibi geliyor bütün bu saydıklarım.

O zaman ”Seni seviyorum” demeyeceksiniz. Bu kadar basit.

Bir gün farkında olmadan bütün bunları yapıyor olduğunuzu görünceye kadar.

Şimdi ”Ne var bunda? Keşke herkes birbirine bolca

‘Seni seviyorum’ dese” diye düşünenler olacaktır.

İyi. O zaman birbirini gerçekten sevenler yeni bir söz bulsunlar söyleyecek.

 ”Seni seviyorum” orta malı olsun.

Zaten oldu olacağı kadar