Yıldızsız Gecelerden Güneşsiz Sabahlara___Gökçe KIRGIZ

 Gökçe Kırgız.. Yıldızsız Geceler

  

Keşke duygularımı kagıtlara kalemlere sıgdırabilseydim…
Sensizligin sonsuzlugu içinde yüzerken.
belki o zaman beni anlayabilir,
beni sevebilirdin

belki o zaman gökyüzündeki bir martı kadar özgür
Bir su damlası kadar dingin olabilirdim.
Keşke sana duygularımı anlatabilseydim.
Çünkü göz yaşlarımı kahkahalarımın arkasına saklamaktan bıktım.
Bu sevgine son vermek degil,

Seni bir anda unuturum sanma ama
gün olur da bir gün gözbebeklerinde
bir başka hayal görürsem işte o zaman senden vazgeçer,
Íşte o zaman o zaman seni unuturum

hayallerinle unutmak gibi düşüncelerim olmaz.
Íşte o zaman her sabah seninle dogup,
Her aksam sensizlikle ölmez bu yürek…

 

 

Göz yaşım kurudu akmıyor aşkım
Senin derdini seninle ezberlemişim
Sen giderken canım vurdun ya beni
Ben dönersem seni öldüreceğimYıldızsız gecelerden güneşsiz sabahlara
Uyanmak nedir sen bilirmiydiin
O yarin elinde mutluydun teninde
Ben öldüm bir kere gelirmiydin

Ellerin yanımda kalır diyorum
Helalin koynunda uyur diyorum
Bu yüzden ellerin soğur diyorum
Yürek soğuk gece soğuk su soğuk

Yıldızsız gecelerden güneşsiz sabahlara
Uyanmak nedir sen bilirmisin
O yarin elinde mutluydun teninde
Ben öldüm bir kere gelirmiydin
Gökçe Kırgız